Případové studie

Prediktivní behaviorální cílení zvýšilo CTR kampaní společnosti AZ pneu o 42,39%

Společnost AZ pneu se rozhodla vyzkoušet novou metodu cílení v oblasti bannerové reklamy - prediktivní behaviorální cílení (PBT) - k propagaci výrobku Alu Kola. Výsledky pilotní kampaně této společnosti byly velmi překvapivé. PBT cílení opravdu funguje! PDF 508,7 Kb stáhnout

Případová studie Intextové reklamy se společností Microsoft

Společnost Microsoft vyzkoušela nový formát internetové reklamy, Intextovou reklamu, na propagaci služby Coolhotmail. Výsledky a efektivita nového reklamního kanálu byly příjemným překvapením. PDF 72,2 Kb stáhnout


Reference

Zařaďte se i vy mezi naše spokojené partnery.

Spolupracují s námi:

Klientská reference: EBM System

Kateřina Luberová

vedoucí marketingového oddělení

Síť BillBoard, prostřednictvím níž zobrazujeme naši reklamu na internetu, pro nás představuje spolehlivý, přehledný a pružný systém, což je jeden z hlavních důvodů, proč jsme se v minulosti rozhodli s vaší společností začít spolupracovat.  S bannerovou reklamou jsme spokojeni velmi a to především proto, že nám umožňuje zobrazovat naše image kampaně na internetu a tím nám napomáhá k budování značky.

Klientská reference:

Pavel Bačík

company owner

Naše společnost využívá služeb společnosti BillBoard již řadu let. Jelikož tak jako ve všem i v reklamě na internetu dochází ke změnám, naše spolupráce se prohloubila po spuštění systému intextové reklamy. Tento systém reklamy v současnosti patří mezi kvalitní doplněk podpory prodeje našeho shopu www.centralnivysavace.cz a díky uživatelským možnostem reklamy (text, video atd.) ho řadíme mezi účinné a spolehlivé internetové reklamní systémy.

Forpsi


EBM System