Případové studie

Prediktivní behaviorální cílení zvýšilo CTR kampaní společnosti AZ pneu o 42,39%

Společnost AZ pneu se rozhodla vyzkoušet novou metodu cílení v oblasti bannerové reklamy - prediktivní behaviorální cílení (PBT) - k propagaci výrobku Alu Kola. Výsledky pilotní kampaně této společnosti byly velmi překvapivé. PBT cílení opravdu funguje! PDF 508,7 Kb stáhnout

Případová studie Intextové reklamy se společností Microsoft

Společnost Microsoft vyzkoušela nový formát internetové reklamy, Intextovou reklamu, na propagaci služby Coolhotmail. Výsledky a efektivita nového reklamního kanálu byly příjemným překvapením. PDF 72,2 Kb stáhnout


Novinky

26.08.2014

Uzavření reklamní sítě BillBoard CZ (výměna)

Ke dni 30.11.2014 bude ukončen provoz a uzavřeny přístupy do reklamní sítě - BillBoard CZ (výměna) fungující na reklamním trhu pro majitele webových stránek a/nebo inzerenty.

V případě zájmu a dostatečném rozsahu (...

Více zde

Reklama zobrazující se přímo v textu webové stránky. Jako první v ČR jsme přinesli technologii Intextové reklamy,   v níž lze zobrazit jak prostý text, tak i logo, flash nebo video. Intextová reklama na vašich stránkách může vypadat třeba takto:

Hlavní výhody, které Intextová reklama přináší, jsou:

  • Jednoduché nasazení kódu do stránek
  • Neobtěžující formát reklamy
  • Jednoduchá možnost spolupráce
  • Přehledné statistiky
  • Vysoce efektivní reklamní formát

Využívejte ihned přednosti Intextové reklamy a zaregistrujte se.