Případové studie

Prediktivní behaviorální cílení zvýšilo CTR kampaní společnosti AZ pneu o 42,39%

Společnost AZ pneu se rozhodla vyzkoušet novou metodu cílení v oblasti bannerové reklamy - prediktivní behaviorální cílení (PBT) - k propagaci výrobku Alu Kola. Výsledky pilotní kampaně této společnosti byly velmi překvapivé. PBT cílení opravdu funguje! PDF 508,7 Kb stáhnout

Případová studie Intextové reklamy se společností Microsoft

Společnost Microsoft vyzkoušela nový formát internetové reklamy, Intextovou reklamu, na propagaci služby Coolhotmail. Výsledky a efektivita nového reklamního kanálu byly příjemným překvapením. PDF 72,2 Kb stáhnout


Novinky

26.08.2014

Uzavření reklamní sítě BillBoard CZ (výměna)

Ke dni 30.11.2014 bude ukončen provoz a uzavřeny přístupy do reklamní sítě - BillBoard CZ (výměna) fungující na reklamním trhu pro majitele webových stránek a/nebo inzerenty.

V případě zájmu a dostatečném rozsahu (...

Více zde

Výměnná bannerová reklama nabízí možnost, jak zadarmo propagovat prostřednictvím bannerů své webové stránky.  

Výměnnou reklamu využívají uživatelé BillBoard k propagaci vlastních serverů či stránek na bázi výměnné reklamy. Zjednodušeně řečeno: umožníte zobrazení reklamy člena systému BillBoard na vaší stránce a na oplátku se vaše reklama bude zobrazovat na stránkách ostatních členů.

O výměnné reklamě BillBoard

  1. Výměnný poměr až 1:1

    V síti BillBoard je zaveden tzv. plovoucí výměnný poměr . Tzn. výměnný poměr, který je dle aktuální situace neustále přepočítáván a kolísá mezi 1:1 a 1:2 (většinou by však neměl překročit 1:1,2). Výměnný poměr je ovlivňován několika faktory - více ZDE. Ve výměnné síti BillBoard máte naprostou kontrolu nad průběhem výměnné reklamy v čase. Výměnná reklama nemusí být realizována průběžně. Reklamní prostor, který získáte v rámci výměny, nemusíte hned "spotřebovávat", ale můžete ho střádat a jeho pozdější využití pak plánovat v čase. Je možné naplánovat množství zobrazované reklamy v jednotlivé dny a v jednotlivé hodiny.

  2. Za poskytnutou reklamní plochu dostanete vždy adekvátní protihodnotu.

  3. Kvalitní oborové cílení

    Chcete, aby se vaše reklama zobrazovala jen na stránkách s určitou tématikou tak, abyste zajistili, že ji zhlédnou lidé, které bude zajímat? Propracované oborové členění vám umožní zacílit vaši reklamu přesně podle vašich představ a to až do 375 oborů.

  4. Přesné časové plánování

    Ve výměnné síti BillBoard máte naprostou kontrolu nad průběhem výměnné reklamy v čase. Výměnná reklama nemusí být realizována průběžně. Reklamní prostor, který získáte v rámci výměny, nemusíte hned "spotřebovávat", ale můžete ho střádat a jeho pozdější využití pak plánovat v čase. Je možné naplánovat množství zobrazované reklamy v jednotlivé dny a v jednotlivé hodiny.

    V síti BillBoard máte reklamu pod kontrolou 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

  5. Zákaz konkurence

    Nechcete zobrazovat reklamu konkurenčních serverů? Nabízíme vám řešení. Každý člen má možnost zakázat zobrazování reklamy konkurence na svých stránkách. Zakáže-li ji však, přichází o možnost zobrazovat svoji reklamu na stránkách konkurence. Pustí-li naopak konkurenci na své stránky, je mu na oplátku umožněno zobrazovat reklamu na stránkách konkurence.

    BillBoard nabízí férovou svobodnou volbu. Je jen na vás, jak se rozhodnete.

  6. Široká škála formátů reklamy

    BillBoard podporuje většinu standardních rozměrů banneru definovaných IAB (Internet Advertising Bureau). Určitě si mezi nimi vyberete rozměr, který se hodí na vaše stránky tak, aby reklamní plocha nenarušila jejich rozvržení. Podrobný přehled bannerů .

    Z pohledu formátu dat plně podporujeme jak image bannery (soubory formátu GIF, JPG, PNG), tak i tzv. Rich-Media bannery (Flash, JavaScript, HTML).

  7. Detailní statistiky a úplná kontrola nad účtem

    Při správě reklamních kampaní na Internetu hrají kvalitní statistiky důležitou roli. Poskytují informace o tom, kde a s jakým úspěchem se vaše reklama zobrazovala. Na základě těchto informací je pak možné aktivně ovlivňovat a dolaďovat průběh reklamní kampaně a následně ho vyhodnocovat.

    Statistická data je možné zkoumat v uživatelské sekci BillBoard. Vyčerpávající tabulky a přehledné grafy poskytují informace o úspěšnosti reklamní kampaně v čase, o úspěšnosti jednotlivých bannerů v různých oborech, o serverech, na kterých byla reklama zobrazena, údaje o uživatelích, kterým byla reklama zobrazena, a mnoho dalších.

    Ve statistikách BillBoard se dozvíte téměř vše...

  8. Uživatelsky přívětivé a jednoduché ovládání

    Veškeré nastavování vaší reklamní kampaně ve výměnné síti BillBoard je prováděno prostřednictvím uživatelské sekce. Tato sekce umožňuje kdykoliv a kdekoliv prostřednictvím standardního internetového prohlížeče zadat a spravovat reklamní kampaň.

    Zadat reklamní kampaň na internetu je jednoduché - zkuste si to.

  9. Další pokročilé vlastnosti

    Mezi další vlastnosti patří např. rozšířené možnosti cílení. Kromě oborového cílení je možné cílit na uživatele používající určitý operační systém, určitý typ prohlížeče, IP adresy a domény (uživatele přicházející z určitého rozsahu IP adres nebo daných domén - umožní oslovit například uživatele přicházející z vysokých škol apod.).

  10. Technická podpora a odborná pomoc

    Na telefonním čísle 553 615 555 nebo na adrese jsou vám k dispozici naši pracovníci, kteří jsou připraveni kdykoliv poskytnout detailní informace o reklamní síti BillBoard a poradit vám.

    Pohybujeme se v oblasti reklamy na internetu dennodenně, rádi vám předáme část našich znalostí a doporučíme nejvhodnější postup v případě, že zvažujete reklamu na internetu a chybí vám dostatek informací nebo zkušeností.

    S námi se budete mít jako v bavlnce