Případové studie

Prediktivní behaviorální cílení zvýšilo CTR kampaní společnosti AZ pneu o 42,39%

Společnost AZ pneu se rozhodla vyzkoušet novou metodu cílení v oblasti bannerové reklamy - prediktivní behaviorální cílení (PBT) - k propagaci výrobku Alu Kola. Výsledky pilotní kampaně této společnosti byly velmi překvapivé. PBT cílení opravdu funguje! PDF 508,7 Kb stáhnout

Případová studie Intextové reklamy se společností Microsoft

Společnost Microsoft vyzkoušela nový formát internetové reklamy, Intextovou reklamu, na propagaci služby Coolhotmail. Výsledky a efektivita nového reklamního kanálu byly příjemným překvapením. PDF 72,2 Kb stáhnout


Novinky

26.08.2014

Uzavření reklamní sítě BillBoard CZ (výměna)

Ke dni 30.11.2014 bude ukončen provoz a uzavřeny přístupy do reklamní sítě - BillBoard CZ (výměna) fungující na reklamním trhu pro majitele webových stránek a/nebo inzerenty.

V případě zájmu a dostatečném rozsahu (...

Více zde

Účinná forma internetové reklamy

Nabízíme vám spolehlivé a účinné reklamní kampaně napříč reklamními sítěmi BillBoard a iBILLBOARD. Bannerová reklama kombinuje obrazové a textové informace takovým způsobem, aby byla snadno zapamatovatelná.

S námi:

  • oslovíte uživatele celého českého internetu rychle a jednoduše
  • přesně zacílíte reklamu na vaši cílovu skupinu (možnost oborového, regionálního a dalších druhů cílení)
  • získáte výborný poměr cena/výkon
  • online statistiky vám umožní neustálý dohled nad průběhem kampaně
  • různé dostupné  formáty  podpoří vaši kreativitu

Kontaktujte naše zkušené pracovníky, kteří se zabývají internetovou reklamou už od roku 1999.