Případové studie

Prediktivní behaviorální cílení zvýšilo CTR kampaní společnosti AZ pneu o 42,39%

Společnost AZ pneu se rozhodla vyzkoušet novou metodu cílení v oblasti bannerové reklamy - prediktivní behaviorální cílení (PBT) - k propagaci výrobku Alu Kola. Výsledky pilotní kampaně této společnosti byly velmi překvapivé. PBT cílení opravdu funguje! PDF 508,7 Kb stáhnout

Případová studie Intextové reklamy se společností Microsoft

Společnost Microsoft vyzkoušela nový formát internetové reklamy, Intextovou reklamu, na propagaci služby Coolhotmail. Výsledky a efektivita nového reklamního kanálu byly příjemným překvapením. PDF 72,2 Kb stáhnout


Novinky

26.08.2014

Uzavření reklamní sítě BillBoard CZ (výměna)

Ke dni 30.11.2014 bude ukončen provoz a uzavřeny přístupy do reklamní sítě - BillBoard CZ (výměna) fungující na reklamním trhu pro majitele webových stránek a/nebo inzerenty.

V případě zájmu a dostatečném rozsahu (...

Více zde

BillBoard

BillBoard vám nabízí šanci na větší výdělek (z obsahu vašich www stránek) díky možnosti kombinovat více typů reklamy na www stránkách. Chcete se sami rozhodnout, který typ reklamy si na vaše webové stránky umístíte? Vyberte si z naší nabídky:

Intextová reklama

Intextová reklama Výrazná a neagresivní forma reklamy na internetu. Formáty Intextové reklamy jsou tzv. bubliny - Text, Logo, Flash, Video, Shop, VIP, které vám nabízejí nové možnosti výdělku.  Zaregistrujte se!
Více zde

Bannerová reklama

Pokud máte stránky s více než 1 000 000 impresí měsíčně, kontaktujte nás.